Film & Nagel kväll ;)

igår kväll var jag med Eveooe och thomas, vi får på frasses och åt, det var inte så super gott men jag blev mätt ist!
och vi lekte med naglar det var trevligt, sen såg vi på HippHipp hora & Tretton, vi hade en liten fjortisfilmkväll, men dom är ganska bra! eller tretton iaf, jag och Eveooe är ju typ kär i Sebbe 8 hipphipp hora! så där satt vi och dreggla, och skratta.

idag ska jag och eveooe agera fotomodeller, med mig Systemkamera, vi har inte så mycket annat att göra, och sen härligt med vinter bilder  så då blir de fyllt påklädda, iaf jag orkar inte vara sjuk mera.. sen blire filmkväll ikväll igen, :)
Mina & Eveooes naglar
Mina svarta och hennes Rosa

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0