Fryser

Seriöst i bland har jag funderingar om vi kommer dö i is tid, det känns ju som de de är fan is kallt ut, men tur att vi har en spis vi eldar i som jag ibland bara vill hoppa in i och lägga mig de skulle ju iallafall bli varmt och jag skulle inte dö av att frysa ihjäl men jaa, jag har ju mina knäppa funderinga ibland! men så kan det vara jag är inte som alla andra om jag ska säga de själv! och jag har väl fått höra det en och annan gång med de är sånt man får leva med!

undra vad jag ska göra snart? jag har ju pluggat ett tag så måste vänta en stund sen ska jag plugga igen och hela natten! men då finns de ju en risk att  jag ändå somnar hihi

upp tidigt i morgon, åh hur ska jag orka? varför kan inte min mamma svara i telefon jag vill ju höra hur det har gått med hon!

jaja nu kan jag inte slösa bort mitt liv på att bara ligga hära och ruttna bort!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0