hål

Ja, när jag kom till praktiken så insåg jag att de gjorde ont och var kallt när jag gick, ja då var de ett jävla hål i mina sockar och till och med i båda!! haha,och jag hatr ju inga tofflor där så jag har fått gå och ha de oskönt!

I går smörjde jag in mig i Libero cream perusvoide som är till bejbisar men jag tog de för att de skulle vara bra mot torrafläckar, hud och ja den är skit bra, de gjorde ont när jag låg på mage osv för att jag var så torr och nu gör de inte alls ont så den ska jag börja köra med!

Nää nu ska jag vänta på att jag har fått lite ro i min kropp för att kunna sitta still och träna teori! men de är inte än på ett tag haha



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0