Halv 8

Ja klockan är halv 8 på morgonen och jag är vakne, kan inte somna om men de kommer nog snart, är skit trött men an ändå inte somna :(

Mamma for just och jobba, och jag undrar på vad jag ska göra idag, skulle iaf få låna en skiva av Robin så jag kan träna tori! och sen kanske klara de, jag körde för första gången i snön igår och det gck faktist bra, men när jag skulle köra in på våran gata då fick jag sladd, haha de var ganska skoj men lite äckligt! vill ju ha körkort nununu..


Nää nu ska jag nog fan göra läxor, så jag har gjort det fram till på måndag, och när jag tar upp en läxbok då somnar jag oftast innan jag fått upp en sida!

Nu sitter jag och Lillasyster Linn och kollar på Disney channel


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0