Jag kännde de!

igår var jag med Robin & Robin, vi gjorde väl inte allt för mycket vi såg på tv var  till byn för Robin skulle köpa nå fälgar (rätt stavning?) sen for vi hem till mig, satt och kolla lite tv och prata, höll på att somna så dom for, när dom for då så kunde jag inte somna, fast efter ett tag så somnade jag in men jag vaknade kunde inte somna om.. alltså jag vet att de spökar i min lägenhet inte för att jag är så rädd men igår kände jag de, jag kunde ingte sova för att de var någon som kolla på mig ganska så läskigt sen kom jag och tänka på vad malin hade sagt att när klockan stannar kan de betyda twx som när den stanna hos mig 04.03 typ eller vad den nu var, så då börja jag tänka vad fan kommer att hända mig tex 4 mars eller 3 april?! himla läskigt men då fundera jag på tänk om jag hitta mitt livs kärlek eller eller att jag får körkortet då eller att jag kommer dö i en bilolycka!!
Aa får väl hoppas på att jag får körkoretet för de och hitta min livkärlek njaa, men bilolyckan den kan vi ju skippa!!
Aja men de lär ju märkas vad som händer då! nu ska jag bjuda på en bild jag hade på min kamera

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0