Klockan är 09.22 och jag är vaken!

Ja, jag vaknade av att jag var tvungen att gå på tossiletten, sen så kunde jag inte riktigt somna om men de är ju som bra då har jag hela dagen på mig att göra roligheter, iochförsig så ska jag sitta i byn och läsa teori så man klarar de det gäller ju snart för tusan! ihelgen blir det ridning hojja hoppas jag inte bli avkastad säger jag ju bara har skit ont i handleden igen tur att jag snart ska till en ortoped så får dom kolla vad som är felet för nått är det..

Just nu sitter jag och kollar på "På smällen" halv skoj, men har som aldrig haft tid och se den dom flesta säger att den är skit bra.. så jag får väl se hur den är om man säger så!

På månadag börjar praktiken tusan så jag har längtat.. igår hade vi öppet hus de var faktist skojj, jag testade att köra upp med en rullstol på en ramp och de var som skojj rulla ner 2ggr för att jag skrattade så mycket. sen när vi skulle prata om våran lnije så gick det faktist oväntat bra, jag blir fan inte nervös när jag står för en hel grupp som jag intet känner men inför en grupp jag känner blir det jätte jobbigt..

Nu se klart filmen sen träna teori!

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra ♥

Hej. Bli medlem här! http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mzmaa



Jag har 50läsare redan och klockan är bara 11.23 ett tips om du vill få mer läsare!! :)

2010-11-26 @ 11:24:06
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0