Klockan rusar iväg!

Ojdå, kollade på klockan och tänkte när ska man få gå och sova då? och då när jag ser så är den ju redan för länge sen nattinatti, men nu kan jag typ inte somna, har för mycket energi och vet inte vart jag ska ta vägen, funderar på om jag ska slå på något avsnitt av Sveriges skönaste familjer det är ju så bra alltså! i natt har jag sovit så underbart skönt känns som att det var länge sen mycket utvilad och allt var bara bra på morgonen.

Tänkte gå och duscha nu, men jag ids inte de, ingen ska ju ändå ligga hära bervid mig så jag kan lukta svett om jag vill så jag ta mig en lång och skön dusch på morgonen när jag ändå har sovmorgon, fast i slut ändan så kommer det bli en stressig sådan! för att jag tycker sängen är så otroligt skön på morgonen..

Vill ni veta vad jag ska göra på torsdag?! Jo då ska jag till Morjärv och vara med världens bästa Eelin och vi ska vara och pyssla och sen göra nå läxor, det ska bli så mysigt har inte varit med hon på jättejätte länge sen, känns det som iaf, menmen..

Och i morgon ska jag hem till världens bästa mamma, och äta gomiddag som min syster tydligen ska göra, men de är ju som bra de!

Jag borde nog vara med i Sveriges skönaste familjer, dom ska få komma och filma mig när jag dampar loss i lägenheten haha, de skulle vara skojjigt :p



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0