Nu så,

är klar med mitt PM egentligen skulle de varit inne idag men vi fick göra klart det till i morgon, så i morgon är det redovining i svenskan, nationella typ SUG

Alltså nog fan finns det männsikor till allt alltså.. finner inga ord för vissa.. hehe
Ja just nu funderar jag på vad jag ska ta mig till, jag vill gå lumpen, men när man skulle skicka in ett sånt dära grej, så fick jag inget svar om att jag kom med, men fan jag ska nog skicka igen så kanske jag får, har viljat g¨lumpen så länge jag kan minnas, det värkar så intressant typ, tänk vad kul med, att vara tjej och klara av sånt, för de är så många som inte tror att man skulle klara av att vara där ute i skogen när de är kallt osv, i bland så känner jag att jag nog skulle vara kille för jag tycker inte om vissa saker som man "ska" tycka om för att vara tjej, jag umgås hellre med killar och har nog alltid gjort det.. aa, ibland är det inte lätt.. men seriöst orka vara så pryd och inte våga ha lite skit under naglarna eller en smutsig tröja/byxa när man är på skolan, fan en liten fläck dödar väl inte.. okej om den inte är typ baota stor men då fattar man ju ändå... men aa, vissa är ju lite för mycket i vissa saker!



Jag är glad över att jag har Eelin som bästavän, hon förstår mig och henne kan prata med allt om och gråta mot hennes axel i flera timmar om jag vill, och de bästa av allt så har vi alltid skoj när vi är med varandra! hon är min ängel!




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0