Ojj..

Det var ju som ett tag sen jag skrev men har inte haft så mkt att skriva och sen så har jag faktist inte haft tid heller,
ihelgen har jag inte gjort ett skit typ, jobbade i lördags så de var ju som okej, och idag har jag städat lägenheten, fett skönt tills man kommer dit igen så de inte är världens bombnedslag som de har varit..
i morgon ska jag och rida lite med min kusin HAHA jag på en häst de ska bli skojj, jag har ju ridit förr men jag var skit rädd, sen har jag blivit jagade av dom så ja vi får se hur det går i morgon, haha
idag har jag kört mamma till akuten eftersom att hon har brytit armen, eller de är en spricka fall man ska vara exakt hon ramlade när hon var ute med zigge, inte dom bästa skorna hade hon väl heller. Men då satt vi där en timma och jag var skit leds för jag var så trött, men men sen gick vi och handlade glömde hälften så fick åka tillbaka, mamma kan ju inte köra så de blir mycket övning för mig nu :)
och jag har lagat mat åt familjen idag, potatis och köttfärslimpa, och efterrätten var äpplen som hade varit i ugnen & vaniljsås vet inte riktigt vad det heter men men gott var de iaf:)
Nu spela med brother.-=)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0