people always leave

Hur fan kan man bara sticka? inte ens höra av sig? hur kan man tro sen att de bara är att komma tillbaka och tro att allt är bra?


Hur kan man bli den "gamla" personen igen när man är full? Varför inte bara vara den man är? jag tål inte människor som är så, men med dig är de nått speciellt, men jag vet inte vart jag har dig längre, du sviker bara, du lovar så mycket men du håller ingenting, hur många gånger har du inte sagt "ja, jag ska komma och hälsa på" men varför kommer du aldrig?! Du var min bästavän.. vad hände? Du kanske fick det bättre men varför glömma dom som tror på dig, dom som engång har betytt mycket, eller var det också bara ett spel?
Jag saknade dig varje dag, nu när jag ser dig känner jag att jag saknar dig,  kan du inte bara vara den gamla samma som brydde sig och inte bara skratta åt allt man säger den man kan ringa och gråta till, den som höll mig i famnen när jag grät, och sa allt kommer ordna sig!


Jag vet att du bryr dig någonstans där inne, okej vi kan kramas när vi träffas men de känns ändå som att du glömt mig och allt vi har gjort allt vi har gått igenom, alla glada dagar & alla ledsna dagar,
Adam Pantzare Jag saknar dig faktiskt!


- Jag kommer aldrig att glömma dig, du är speciell för mig!
allt för dig..<3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0