Tackvare bea!

ja, tack vare henne vågar inte jag sova hemma hos mig så jag åkte till mamma, och jag kommer alderi mera kolla i kikhålet tack bea, nu kommer jag typ bli mördad för att jag inte kommer vågar kolla så då kommer jag bara öppna åt vem som hellst.. Ja, hon berätta då iaf en jätte jätte läskig spökhistoria, som jag sen då bara var tvungen att berätta åt eelin, jag ryste ju fan när jag berätta den med och hon fick ont i magen :(

Min bror ar iaf öppet dörren till sitt rum, så jag behöver inte vara rädd fall de kommer nå ballerinor, usch nej nu börja jag tänka på den igen.. haah ibland är jag inte smart..

Ska nog dra på nå avsnitt av Sveriges skönaste familjer och försöka och inte drömma nå mardrömmar!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0