Varje timma sen kl 6

Ja jag har vaknat varje timma efter kl 6, förstår ni hur jobbigt det är? jag har inte kunnat andas. fått upp äckliga slembollar i halsen för att jag har hostat å varit tvungen att gå och spotta med.. kanske inte de frächaste att veta men,
Kom just på att kalixbo kommer den 5&11 för att kolla ventlierna eller vad det nu stod på pappret, då ska det då vara städat iaf båda dom dagarna så de inte är massa dammtussar och kläder som dom behöver trampa på haha..
Mommo&Moffa åker på torsdag till Egypten tror ni jag vill med? ohja, kommer att sakna dom himlans mycket! <3

Vad jag ska göra i dag!
  • Först klä mig
  • gå till mommos jobb och låna saker
  • kanske åka till dom
  • Sen ska jag jobba matte!!
I natt har jag drömt jätte konstiga drömmar.. ett hur som jag såg dit skulle vi flytta in, och de var massa bullar och djur där, sen när jag skulle köra tillbaka, jag hade inget körkort och hade lånat en lärares bil och när jag skulle köra om så åkte jag mellan en bil och en traktor men jag kvadda den inte, sen skulle jag åka och gömma mig så då var bilen en cykel som jag skulle rulla upp för världens brantaste backe men då kom en bubbe som jag kört om så jag bad om ursäkt, sen vaknade jag... skakade som fan när jag vaknade!!;s

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0