Åh..

Ja, åh jag saknar dagar, jag saknar vissa speciella dagar.. allt som var så bra, ser tillbaka på bilder tex när jag ser bilder från min födelsedag saknar sommaren saknar bara den tiden då kändes allt bra! men nu tror ni jag får nån ångest, tänker vad fan har jag gjort i 18 år? vad ska jag göra om 1 år hur fan ser min framtid ut? jag vill bli så  mycket men tror inte jag kan bli ngt av det eller det känns så nu...men vill jag göra allt de om 15 år? alltså jag vill ju bara hinna göra så mycket som möjligt nu! jag försöker jag får mina impuls lite titt  som tätt okej de är jävligt kul men känns som att jag bara vill lägga mig ner och gräva ett stort hål och hoppas på bättre tider! gud vad deppig jag låter det är väl höst deppet som kommer nu men fan de går väl med över !!

nu ska jag kanske ta och sluta deppa ? ja de låter väl som en ide!
ja i går var vi och testa studentmössorna, fan vilken känsla känns så skönt men ändå så hemskt jag menar hallå jag vill ju alltid gå i skolan och inte splittras okej jag vill tjärna pengar men jag vill också gå skola, hmm jaa men men man kan inte alltid få som man vill här i livet!




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0