Bakis!

Hade en riktigt skojsig kväll i går med brudarna, kocken jossan har gjort mat! och jag är stolt jag har ätit suschi (fel stavas?) och så gick vi ner på bowlingen och spela en timma, sen gick alla upp till jossan igen utan jag och bea, och eelin for hem ;( men jag och bea vi for på hotellet dansa i 2h typ, jag och klickidicker tror ni att jag har ont i föttera idag? jag om någon är ju inte van...


men idag har dagen bestått av att ha sett oth och ätit knäcke mackor med ägg fifan vad gött!
och de jobbigaste av allt är när jag är bakis är jag jätte känslig så nästan hela dagen har jag gråtit, så mina ögon är uppsvällda och röda, nejj jag är inte normal ;p


har tyvärr ingen bild men ni får se en bild på snygga mig :D


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0