Deppig!

Seriöst jag vill flytta så långt bort jag bara kan komma, typ runt halva jordklotet? eller kanske bara gömma mig under sängen och hoppas på att inget kommer i vägen, och att allt kan bli bra! ska sluta vara så hära deppig men det går inte nu.. jag vill inte fan! varför? okej, du är inte den ända, jag skiter i dig från och med nu, men hur fan ska de gå? kan inte gråta för  att jag har inga tårar att få ut, jag försöker men de går inte har bara gropen i halsen och vill bara slå sönder allt jag har.. kärleken är de jobbigast som finns, varför ska man bli kär i fel person? du gjorde allt så jävla mycket lättare tills den dagen du flytta.. fyfan, jag ska aldrig mera bli kär, kommer aldrig mera öppna mig till någon som jag gjorde för dig man får ändå bara skit tillbaka, orka. vad har jag att deppa över? joo en underbar kille som bara hoppar på mitt hjärta... åh nej nu kom tårarna jag vill fan inte att det ska rinna en tår mer över dig!!!

Kanske ska gå ut och gå rensa mina tankar, men jag skulle få gå hur långt som hellst för att tänkarna skulle aldrig ta slut..

Skulle jag ha en 7a skulle jag hälla den upp och ner...


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman , förstår att det är svårt och kanske det kommer ta tid men det kommer att bli lättare. Ta en dag i taget och försök vara glad. Tror ni har det ganska jobbigt båda 2.

Du ska veta att jag älskar dig, Promenaden låter mycket bättre en 7:an upp o ner.

Du är bäst!

// Mamma

2010-10-22 @ 20:27:19
Postat av: jannice

det gör ont och kan göra ont länge. det kanske känns som om det aldrig kommer bli bra eller ens bättre. men det gör det. så många som tar sig igenom det dom inte trodde var möjligt, så ska nog du ta dig igenom det här förr eller senare.

2010-10-22 @ 21:41:56
URL: http://jannicepedersen.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0