Finska

sitter på finska lektionen, det får faktist bra! och de är ju som lite lättare när man kan finska också!! tro det eller ej men jag kan faktist det..


Leds är jag som bara den att folk ska klaga om hur det går för mig.. fan skönt dig själv och skit i andra!! jag klarar min skolgång men blir inte lättare av att du ska säga att jag inte kan ngt! Dra åt helvete idiot!

ska städa lägenheten jävligt grundligt idag, och eelin ska hjälpa mig sen blir det väl att gå ut och gå om vi inte ska jobba, men de hoppas jag iaf vi ska iaf sova hemma hos mamam i natt skönt!


jag vill ha mat hellst nyss men de gick ju inte ska och köpa en baguett snart! :p

Jag känner mig så jävla fri och det är så jävla skönt! Puss&Kram!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0