Hemma!

Ja, idag har jag börjat med NP i engelska, ännu i 9an men nu jäklar ska jag klara den så jag hinner börja med engA till våren, och sen har jag haft matte prov, hoppas att det gick bra men jag tror då nästan de om jag ska vara ärlig..
sen var jag, eelin och jossan nere på stan jag och eelin var och åt medans jossan var hem och äta! sen har vi hållt på att härja lite och så, det är kallt nu, så de är då bara att ha på sig vinterkläderna, nästan att täckbyxorna kommer fram! om jag ska vara ärlig så har dom redan varit framme när jag och älskade storasyster och jag var ute och gick!
När jag satte fötterna innanför dörren så blev jag glad för jag såg att mina kort kommit fram! nu måste jag köpa så jag kan sätta in dom någonstans och ramar, har planer! ska börja beställa hem dom i kort ist för att ha dom på datorn, mycket roligare att se då, och tänk om en massa år då kan man gå och kolla tillbaka när man blir gammal och tänka tillbaka! hääärligt säger jag bara!
Nää känner att jag skulle behöva ett bad men orkar inte jag har aldrig ro att ligga dära, jag kanske ligger i 10 min sen så är jag leds, men kanske inte idag måste få bort mina spänningar i kroppen..
historia porv på torsdag kanske dags att börja läsa en del då!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0