Historia prov!

Kom just ur duschen och ska väl bara ta och hitta mig nå kläder, funderar på tunika, men jag vet inte kanske blir mina bagjeans jag och kläd val på morgon de funkar inte.. hinner byta ett par gånger, just innan bussen lan jag känna att jag vill byta.. så ni kan ju tänka er hur det ser ut i min lägenhet, inte är ju kläderna i gaderoben, utan på golvet men ska ta och städa lite idag..

Ja hoppas på att historia provet går bra idag, har det kl 12.20, så hinner träna lite har egentligen sov morgon men min telefon ringde, är de nå typiskt att de alltid ska ringa när man har sovmorgon? men iaf då gick jag och duscha ut hårinpackningen och tänkte träna lite mera  nu då så att jag kanske har en chans i helvetet att klara de!
"Tog en kula för dig och fick en smula tillbaka!"

Ibland så fattar jag inte varför jag är så dum, jag skriver ett sms åt dig, och förväntar mig svar på mina frågor! men som vanligt så får man inte det, blir lika ledsen varje gång så nu ger jag upp.. varför skriva gulliga sns åt någon som ändå inte bryr sig!



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0