Hos Zandra, Robert & Thindra!

Nu just nu sitter jag och väntar på att eelin ska sluta så då ska vi och äta.. niiice, klämma löjja med hoppas jag på i kväll, men fan det tror jag att de blir iaf, vi ska sova i lägenheten in att och resten av veckan hemma hos mamma..

idag har jag åkt buss sen halv sju på morgonen var i kalix kl 9:40 ungefär, har varit i piteå i helgen med Ida,Millan och Jag.. det var mycket skoj, skönt att komma bort i bland.. och jag börja jobba kl 11 idag så blev ingen skola iochförsig så börja vi väl typ 4 sista lektionen men jag slutade jobba då så att jaa. i morgon blir det då skola..

Känner i hela kroppen att jag är leds och jag måste få vila ut, för dom senaste helgena har det inte blivit så mycket vila för då har jag varit ute jaja,

Min helg som kommer ser ut
*Fredag- Bio med Eelin och Jocke
*Lördag- vet inte om jag ska vara hemma eller i luleå mitt minne är som en guldfisk..
*Söndag- Lillebror fyller år och halv 7 ska jag vara och tattuera mig! nervös....

Ja så blir nog inge vila den helgen heller ähh skit samma.. vila hinner jag med!




Idag kännde jag att saknaden var stor! ; /


"När jag såg han första gången tänkte jag,
Vilken vacker kille han måste bli min en dag
När jag såg honom första gången ville jag,
Berätta att mitt hjärta slog dubbla slag,
Vilka ögon vilken stil vilken klass,
Du måste tro mig när ja säger att denna guZZen är vass,
Hur han rör sig och för sig och sakta glider fram,
Och hur han med blicken förtrollar varenda tjej,
När han kommer in i rummet då står klockorna still,"


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0