I kväll ska vi dansa!

Ja just nu ligger jag i sängen kollar på OTH nicke var hära en stund nyss eller för någon timma sen jag låg i sängen helt död och han satt i soffan och jagvet inte va han gjorde för jag sov typ.. jaa men ringde Carirta nyss så nu är det fixar iaf, skulle kunna hoppa i duschen och sätta inpackning så inte allt hår låssnar, i morgon har jag två förändringar på min kropp!  idag har jag bara en och ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom ! ;s men de blir nog bra ska vi se! håller på att ladda ner fler säsonger av OTH och alla DH :)

Är ganska sugen på att städa med det finns ingenting att städa så jag fixar nog bloggen ist!
ska börja vara mera aktiv på att skriva!:p




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0