Inte min dag idag!

Nej ingenting går som jag vill, allt blir då fan bara fel... och zigge han kliar sig så han grinar han skiter ia fall man såger åt han.. och han var då jäkligt jobbig idag när vi var ute och gick.. men men, idag på solan har vi haft en föreläsning kunde då inte sitta stilla var så himla hungrig för jag kom just från körlektion som jag hade i 80 min ungefär och de kan jag ju säga att de var jobbigt för huvudet men nu ska jag börja träna teori!

nu kollar jag på svenska hollywoodfruar, Maria montazami är bäst! hon är så sjuk skön alltså!

I morgon blir det att vara på universitetet i luleå hela dagen, det verkade inte finnas ngt bra när vi fick prapprena men men kanske när man väl kommer dit så är det bra! men jag ska ändå inte läsa vidare i norrbotten eller jag hoppas då inte på de.. vill åka neråt eller ngt, ska nog utomlands när jag slutar skolan gå en bartender utbildning! fatta vad skojj!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0