Kan knappt tro det

kan fan inte de, jag är vaken jag bloggar? har det bhämnt någonting eller? jaa jag ska ju som vara med aktiv!:
i dag på morgonen så vaknade jag av att min kära lillebror försöker få upp ytterdörren den är jäkligt trög så man måste typ sparka iden när man ska ut och slita upp den som fan när man ska in.. jaa så då har jag varit vaken sen dess härligt, kolla lite OTH.. och nu funderar jag på vad jag ska ha på mig en sån hära dag? kanske en tunika eller kanske mjukisar de är ju nästan skönast ju!

Ja mamma skiten jag har i munnen ska jag ta ut jag har ju sagt det men har bara glömt de!


Vad händer idag? skolan nu kl 10, sen så blir det att gå på lektioner och sen hem och lägga sig och sova i min underbart sköna säng, fast jag och eveooe skulle nog hitta på någonting med, baka stog nog på menyn haha.. blev himla sugen på snikerskladdkaka igår, fast fatta gott med nybakta bullar?:)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0