Känns som att..

Det kommer att bli en lång natt i natt, kan inte sova och speciellt inte med en lampa som står och lyser i ett hörn men jag måste ha den tänd för jag är mörkrädd, fast jag kan igentligen somna för jag har haft tänt den hela veckan, jag borrar bara in mig i kuddarna och slår på en film och lyssna på ljudet så somnar jag med engång, men inte i natt för nu har jag endel att tänka på..

Idag har vi varit i Luleå på universitetet och lyssnat, jag och Bea var på hälsovägledning tror jag det hette, lärare & dans.. fan jag skulle vilja kunna dansa, fatta skoj att gå en sån utbildning?! men jag tror jag ska ta hälsovägledning det verkade väldigt intressant, och dessutom var kursen bara i 2år så de skulle passa mig utmärkt! men jag skulle vilja flytta till en helt ny stad.. men ändå vara i luleå..

Sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade lite oth, sen kom mamma och hämta upp mig för att min lillasyster och resten av alla 4or i kalix kommun hade någon uppträdande, där träffa jag söt Elin och vi pratade en massa! härligt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0