Natten till i Dag

Jag kan ju börja med vad jag gjorde igår då kanske.. Igår var jag och handlade med världens bästa mommo & lillasyster, sen när jag kom hem så packade jag upp allt åt lite och sen for jag och var med Carita & Eveooe vi var i Eveooe & Thomas nya lägenhet fan så fin den kommer vara nu är jag med sugen på¨en 2 tänk att inreda och sätta upp allt och så när allt är klart fatta vad kul! så jag ska hjälpa att riva tapeter de ska med bli skojj, igår så var vi duktiga utan Thomas hjälp vi satte ihop deras nya soffa Carita var ju som hjärnan i allt och klarade av att läsa hur man skulle göra, jag låg på katongerna och kolla på sen fick jag klä soffan.. sen for vi på drugen och sen for alla hem och jag la mig och kolla som vanligt på One tree hill och somnade ganska så snbbt faktist
Nu idag ska jag på risk 1an, det börjar närma sig om man säger så, bara att boka uppkörning och allt efter idag.. nu har jag egentligen sov morgon men pigg som jag är när jag har sov morgon då sitter jag hära, har ju hunnit äta frukost tänkte faktist hoppa in i duschen med, och träna lite teori!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0