Nervös!

japp så är de, idag vart jag jäkligt nervös, satt och fula mig med telefonen och sen så ska jag spela ngt med knapparna ni vet som man kan typ göra en egen låt? ja men iaf så skulle jag göra de, och så går jag förbi några och bea prata jag gjorde helt fel händerna skaka så jag trodde jag skulle tappa  telefonen och sen snubbla jag på tungan när jag skulle svara till bea, pricket över iet skulle ju vara att jag skulle ha ramlat... fyfan vad pinsamt!
Jag kan faktist bli lite blyg ibland! men nu är de så att jag har gjort bort mig fler än 1gång framför den personen, man kan ju tro att jag är kär men det är jag INTE
HAHAH skrattar så när jag tänker på det, vad fan ska dom tro? att jag är cp ?:p haha aja låt dom! jag är ändå bäst!

Kommentarer
Postat av: luffi

jo tack det har varit och är bra med mig! Ha en fortsatt fin kväll! kram Luffi

2010-10-20 @ 22:40:30
URL: http://www.luffi.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0