på väg!

Japp nu är jag på väg att gå till skolan, eller jag väntar på bussen så jag kör ett inlägg innan jag ska gå!
Hoppas bea kommer idag wså kan vi läsa på historia provet tillsammans, och så.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
fina drömmar jag har haft i natt, jag har drömmt om att min lärare var polis och han rädda mig och eelin från alla turkar som höll på att förfölja oss och döda oss, en statt med en laserpenna ut genom fönstret så att vi skulle se han, och vi båda gick på iv.. fett läskigt var det så när jag vaknar är de kolsvart i lägenheten så fan blev ju rädd då jag vakna med..
Aja  nu går min buss på 1o min så jag ska ta och gå ut

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0