Sådärkväll!

Igår var vi först hemma hos mig och det var trevligt tyckte då jag sen for vi på Hotellet inte värt några 100 kr iaf, de var så äckligt mycket folk så man kunde inte ens röra på sig! de var inte så kul sen var det skit kallt så jag höll på att frysa ihjäl då man gick ut &så, men de funka väl..
Hur fan kan man sitta och säga att en är en hora?! jag fattar inte, men du har sagt det ett antal ggr så hon bryr sig nog inte så mycket mer, men är ditt liv så tragiskt att du måste trycka ner andra?! fyfan de är dålig stil.. du vet vem du är och jag tycker att du kan välja dina ord innan du öppnar käften! Man kallar inte någon för det!

Det kommer biler så håll ögonen öppna så ska ni få se hur jävla snygg jag var ihelgen hahah

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0