Skolan

Nu sitter jag i datasalen och tänkte jobba med projektarbetet, men ida är inte hära så nu blir det nog att jag ska jobba själv med det men måste prata med henne först!

Jag tror jag fick en hjärtklappning idag jag trodde jag skulle dö! men tänker tyvärr inte berätta varför för det är en hemlis! Jag är så pinsam i bland..

 jag vill bara hem och sova, är skit trött varför ska det vara så mörkt? när jag går till skolan är det mörkt & när jag kommer hem är det mörkt.. haha de är ju höst men jag vill inte ha höst!! jag vill ha sommar året om, eller iaf att sommaren är längre än vintern tycker att dom kan byta lite!


Nu ska jag jobba med projektarbetet!


Kommentarer
Postat av: luffi

Hejsan!



Allt bra med dig idag!? Kram

2010-10-20 @ 10:09:51
URL: http://www.luffi.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0