Snodde av Eveooe som snott av Elin Som snott av Zandra!

ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel?
- 3 år äldre än mig
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
- 2
Vad tycker du om kärlek?
- tycker att de är jobbigt men ändå så underbart
När kramade du någon sist?
- igår
Kramade du någon speciell person?
- Ja.
Har du svårt för att bli kär?
- Nja kär på riktigt men jag blir småflickekär åt höger å vänster
När kysste du någon sist?
- Länge sen?
Ångrar du det?
- Ne
När fick du senast en komplimang?
- igår
Har du hånglat med någon av samma kön?
- jo

HAR DU NÅGONSIN...

Varit medvetslös?
- Redlös och metvetslös!
Hånglat med någon riktigt ful?
- jepp
Hånglat med fler än 50 pers?
- nää
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
- HAHA, alltså väl typ 2
Gjort något riktigt dumt?
- typ en grej per timme
Gjort något du verkligen ångrar?
- OHJA!
Åkt ambulans?
- Nepp
Gjort något olagligt?
- jepp
Blivit polisanmäld?
- nej tror inte de
Slagit ner någon?
- Ja
Skämts över dig själv?
- haha jag släppte de där för några år sen
Tar du droger?
- nix
Vilka kläder sover du i?
- trosor eller pyjamas
Vad hatar du verkligen?
- Mycket
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
- Säkert
Vill du ha barn?
- Nja, vet inte..

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng?
- Jag..
Såg dig gråta?
- Mamma kanske
Fick dig att gråta?
- Sebastian
Du gick på bio med?
- Eelin, jocke & jag
När ska du sova ikväll?
- Vet inte.
Duschat idag?
- Nej men ska
Pussat någon idag?
- nää
Vad har du ätit?
- Film och banan i och macka
Dagens klädsel?
- tröja och trosor
Dagens bästa?
- Jag
Dagens roligaste?
- ingenting.
Har du många vänner?
- jo nog anser jag de
Vem kramade du senast?
- Mikaela
Hur många har varit otrogna mot dig?
- fått höra att en varit det men vet inte säkert.
Har du en karl?
- Nej och tack och lov för det!
Vem pratade du med i telefon senast?
- Sebastian
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
- Robin - Pappa har tagit bilen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0