Då var det de här med

uppdateringen.. haha jag är inte så bra på den, eller inte sista tiden men de kommer jag lovar..
Hahah i morgon kommer jag ha träningsverk, jag har kommit på att nu är det dax igen haha. så jag började med massa olika övningar som var i en tidning jag köpt, så vi får väl se, men kunde inte göra vissa för de skulle man typ göra armhvningar ochsåvidare, för att min han har total vägrat idag, har haft så sinnessjukt ont så jag vill bara lipa, så jag har fått gå med skena hela dagen och ännu...
Igår såg vi den hära "burlesque" om de stavas så, alltså så jäkla bra film vart helt förälskad iden!
så den rekomenderas! 

Kommentarer
Postat av: anneli

du får börja med lite mer bilder tkr jag här på bloggen :D <3

2011-08-09 @ 14:05:25
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: anneli

jag saknar dig också min fina! så fort jag har tid så kommer jag ta en helg i nyborg och ska vi bara umgås <3

2011-08-12 @ 18:09:06
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0