chock

Ja, idag har min bror sovit hos mig, och jag vaknade i en chock, kul nej.. hans mobil ringde eller alarmet och de var nå jävla skrik musik och jag hoppas 1 meter ovanför sängen och när jag landar igen så känner jag hur ryggen värker, vill bara skära av de, men iaf ja jag var i chock tillstånd ett bra tag kändes de som jag fatta inte vad som hände haha och jag fråga matte, vad fan var de, han ba mitt alarm haha ojoj

Ja skoldagen har varit en pina, fick gå hem för att jag inte klarade av att sitta typ har så sjukt ont i ryggen och panodil eller ngt sånt hjälper inte, så jag ska testa smörja på voltaren, och hoppas på resultat, ioch för sig så missade jag bara Historian men jag tycker de är kul så de var ju inte bra, men han sa att de är ok att jag går hem för min rygg, han såg nog att jag hade så jävla ont och gnällde redan över det igår.. kanske måste kolla upp den för när vi har fel i ryggen i släkten så då förvånar det inte mig en sekund att jag med har de!


Nä ska försöka sova en liten stund och se fall de blir bättre jag håller tummarna (Y)
Jag och Thindra<3 HAHA ser ut som att hon har underbett

Kommentarer
Postat av: Eveooe

du borde gå och kolla så det inte är en inflamation du har, om du inte får diklofenak eller annat inflamationshämmande så sitter de i sjukt länge :/

2011-02-03 @ 14:23:22

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0