En bra start

Dagen har börjat jäkligt bra, vaknade kvart över sju klädde på mig och sprang till bussen, sen så kom jag på finskalektionen och såg att jag fick VG på provet och jag blev hur lycklig som hellst, visst jag kan finska men jag suger på att stva hade typ några stav fel men de gjorde ingenting.

och nu har jag människor i behov av stöd, och jag sitter och skriver om ADHD, och de ska bli ett fördjupnings arbete, tror att de kommer gå riktigt bra, så de är kul, nu är jag taggad. när de går bra så är allt så lätt och de är ju toppen!


ska åka och handla när jag slutar och sen så ska jag hämta lite saker från min moster. sen blir det att åka hem och göra klart APU uppgiften och jobba lite projektarbete, lika bra att jobba när man känner för det..

Nää nu ska jag fortsätta med min ADHD uppgift.

sitter och nöter - Nelly - just a dream! så härlig låt!


<3



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0