Finska

sitter på finskan och seriös för första gången så fattar jag ingenting, eller jag är med okoncentrerad så jag orkar inte fatta heller.. men jag gör typ fel på allt fast jag vet vad allt betyder...

Jag har så jävla mycket tankar i mitt huvud nu, jag vet inte riktigt hur jag ska få ut dom, jag tänker och tännker ut och går allt för att bara komma på vad som är felet, vad de är  jag gör, men de kanske inte bara är jag?! jag får höra så mycket skit att jag vet inte ens vad jag ska tro på, jag läser så mycket skit så vad FAN ska jag tro på?! jag försöker men de blir fan bara mot hugg, men men skitsamma..

nu ska jag jobba klart med detta!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0