Jag hora!?

HAHAHA att du inte ens kan säga de åt mig.. haha du är så äckligt patetisk, att gå och säga till andra att jag är en HORA, ojoj vet du vad hora är? de är en sån som tar betalt för sex, ja har ALDRIG tagit betalt för att ligga! hahah och för de första har du alderig träffat mig eller pratat med mig hur fan kan du veta att jag är en hora?! bara för att han inte vill ha tillbaka dig, lillagumman jag förstår han.. du ser för de första ut som att någon har kastat på ditt ansikte från 15 mils avstånd.. och är de ja som knullar med allt som rör sig?! haha nej inte de.. men tror du han vill ha tillbaka dig mer när du håller på med de du gör nu?! nää tror inte de va, sluta vara så satans svartsjuk, vi är vänner och du ska totalt skita i vad ja gör.. du är mogen, hur många mil är de ifrån oss?! 150? aa något sånt och du vågar kalla mig hora på de avståndet men testa kalla mig de öga mot öga, så ska vi se fall du är så tuff länge till... Äckliga patetiska flicka alltså! pusspårej!

Kommentarer
Postat av: anneli

Go Zari! det är inget att bry sig om små idioter som tror att de vet allt om alla. Sen vet vi ju vad som är sant eller inte :O

I miss u <3

2011-02-24 @ 12:34:30
URL: http://undenorrskenet.blogg.se/
Postat av: Tilda 19 år - Änglamamma till Hope-08, mamma till Memphis -09, mamma till Kendji -11

Mig du menar ?

2011-03-03 @ 19:27:51
URL: http://mammasteen.blogg.se/
Postat av: fisen

haha hur kan man kalla folk hora när man inte känner varandra. ja tror ja vet vem som gör detta mot dig. bry dig inte om henne. hennes liv verkar vara jobbigt och vill du träffa denna kille så gör de hon har inte med de och göra stå på dig. du verkar vara en jätte go och rar tjej..

2011-03-03 @ 21:50:18
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Jag förstår mig inte på er 2, som ni kacklar å bråkar för.. ingenting. Vad är det nödvändigt för då?

2011-03-04 @ 10:38:24
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0