Lita på någon

varför är det så jävla svårt att lita på folk? Det finns många jag kan prata med men då är de den största frågan kan jag lita på den personen? hur vet jag? de kan kännas bra till en början, men sen när man börjar tveka.. åh jag vet inte de är så jobbigt jag vill så göra veta fall man kan lita på di.. men nu kanske jag bara har mina "nyvakna" tankar har ju legat och kollat på film och sovit i typ 3h..

Vad vill jag? hur vill jag ha de? varför ska alla dessa jävla tankar komma hela tiden, kanske som min prykologilärare sa åt mig att alla tankar och lukter som jag känner nu är för att jag inte hade tid att stanna upp och känna efter och njuta då så de blir nu.. men allt är ju inte bara att njuta, men typ att jag inte hade tid att känna efter förut! är de så?! börjar fan tro de...
Eller är det bara att min kropp har börjat säga ifrån? åhh jag måste ju börja ta de lugnt, skita iallt och leva mitt..
äh nu läggr jag mig ner och ser GLEE


Vaknar med ångest, vaknar med smärta blandade känslor i mitt  hjärta!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Miiiig kan du lita på, till 300% :D

2011-02-19 @ 22:16:34

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0