speedad

Har bakat mockarutor och jag lovar godaste någonsin..


Rebecca gick just hem och nu funderar jag på att å i duchen de är rätt behövligt!


Fan vad jag har fin sångröst haha.. Åh är sjukt speedad och de är inte så kul.. är taggad som fan på att flytta att göra någonting, att plugga vidare, att jobba, att bara göra ngt med mitt liv.. men har ja typ panik/ångest över att sluta skolan, man har ju fan allt serverat mer eller mindre, man vet vad man ska göra och man har vännerna här och så, men fan tänk 116 dagar kvar tror ja att de var inte länge kvar, måste betala in så att ja kan gå balen men måst köpa en klänning om jag inte skulle låna thereces..(?) de är ju en sån jag kollat på fast i en annan färg

Shiiit, smider planer hära :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0