Snodde av millan

FÖR 10 ÅR SEN
1. Då gick jag jujutzi
2. Jag var 8år
3. skilde sig mamma och pappa
FÖR 5 ÅR SEN
1. Flyttade jag tillbaka till kalix
2. Jag rökte
3. Umgicks jag nästan bara med killar.
FÖR 2 ÅR SEN
1. Hade jag ett förhållande
2. Min hund dog
3. Det var kul att börja på gymnasiet
FÖR 1 ÅR SEN
1. Jag mådde ganska dåligt
2. For på crusingar
3. Festade mycket
FÖR ETT HALVÅR SEDAN
1. Fyllde jag 18 år
2. Blev jag singel
3. Lärde känna nya människor
FÖR EN MÅNAD SEN
1. Mådde jag otroligt bra
2. Fick jobba och tjäna pengar
3. Var jag i Piteå
IGÅR
1. Var jag sliten
2. Gjorde läxa
3. Lagade mat
IDAG
1. Varit ledig
2. Trött och seg
3. Varit och åkt pulka
IMORGON
1. Är det skola igen
2. Göra läxa
3. Kanske umgås eller gymma
FÖR 10 ÅR SEN
1. Då gick jag jujutzi
2. Jag var 8år
3. skilde sig mamma och pappa
( har ingen bild på datorn när jag var 8 )
FÖR 5 ÅR SEN
1. Flyttade jag tillbaka till kalix
2. Jag rökte
3. Umgicks jag nästan bara med killar.
FÖR 2 ÅR SEN
1. Mådde jag dåligt
2. Jag drack alltid
3. rasade i vikti
FÖR 1 ÅR SEN
1. Hade jag ett förhållande
2. Jag mådde bra
3. Allt var som i en saga, nästan!
FÖR ETT HALVÅR SEDAN
1. flyttade någon jag verkligen älskade, ca 6 månader...
2. Blev jag singel
3. Lärde mig nya saker inom mig själv
FÖR EN MÅNAD SEN
1. Mådde jag bra
2. Festade
3. åkte jag ner till herrljunga
IGÅR
1. Var jag med steffi
2. Gjorde läxa
3. Lagade mat
IDAG
1. Varit ledig
2. Jobbat med vårat projektarbete
3. mötit min bror på sporthallen
IMORGON
1. Är det skola igen
2. läsa teori
3. Umgås

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0