Vad är det med

folk och förstå saker!? fett leds på vissa människor alltså.. åhh jag fattar ingenting, och kul försesten kom hem typ kvart över sju, somnade väl halv.. kul hade vi iaf jag igår, vi firade bea hos johan och sen på hotllet, :)


och ngt jag inte fattar, I FYLLAN kan man komma fram och typ AAAA ZARI,  typ som att man känner mig och så men i själva verket  vet man bara vem jag är.. och de pinsamaste är ju att de personerna säger ALDRIG hej, och tror fan aldrig att hon/han har sagt ett ord åt mig förut.. hahaha
drömt en as konstig dröm nu innan jag vaknade, eller jag vaknade av den, haha d var att jag hade med thindra på en krog och hon var lika liten som hon är nu.. och jag skulle gå och byta på hon ;s och vi söp som fan.. hah tror inte jag ska ha barn!



När jag då går på toaletten så märker jag att jag går och sjunger Nelly-Just a dream, den har som satt sig på hjärnan som jag lyssnar på den..


Kommer väll in bilder sen när någon skickar dom, för jag glömde ju kameran hemma som vanligt..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0