3 TIMMAR

Ja i går fixade jag och eelin naglarna i 3 timmar, och då inser vi vad fan håller vi på med? håller vi på att bli tjejiga eller bara växer upp till vuxna, en de ville vi inte vi så vi börja skratta som fan och pricken över i;et så satt vi och lyssna på dansband! HAAH jag tror jag dör!!


nu sitter jag i datasalen och väntar på att steffi ska komma så vi kan jobba lite projektarbete, men känner att de inte går så bra att skriva för att jag har så långa  naglar, men de ska nog gå bra ändå jag får ju lära mig iaf..


jag blev så GLAD när jag gick på svenkan idag för vi fick veta vad vi fick på nationella, jag fick G+ och jag trodde jag typ skulle få IG men inte de så då vart jag på himla bra humör.



Gud vad jag saknar dig älsklings viovven men nu har du nog det bra i himlen <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0