Arbetsmarknadens dag

Ja, idag har vi en dag som heter Arbetsmarknadens dag, som vi har suttit och lyssnat på jag var på arbetsförmedlingen med jobb utomlands, kan ju säga att de var skit intressant och nu har jag fan bestämt mig jag ska jobba utomlands komma bort från kalla sverige de skulle ju vara endel skönt faktiskt men men vi får ju se om hur de blir med det, jag har mål här i livet och jag ska då få några uppfyllda innan jag blir gamla och skruttig!

När jag slutar skolan så ska jag hem och då blir det stor städning för hela dagen, de behövs jag lovar, ska skura och göra  rent allt!!
snygg posé typ hjääälp jag är kissnödig! men den bjuder jag på!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0