Dag 11


Mina syskon

Ja vad ska man skriva? jag har världens bästa syskon.. 2 systrar och en lillebror.


Zandra- min storasyster hon är min bästa vän, hon ställer alltid upp kan alltid komma till henne om det är någonting, kan ligga och gråta i hennes famn och hon säger att allt kommer bli bra, vi kan bara sitta och dumma oss och vara allmänt sjuka, visst vi bråkar men de är ju normalt men de håller i 5min kanske som längst , men vi bråkar inte lika mycket längre som när vi var små, jag vet att jag kan ringa henne när som helst (om man inte är på fyllan) men om man ska ringa mitt inatten nu när hon har barn så ska de vara viktigt om man inte kan ta de dagen efter.. Hon vet väl de mesta om mig.. Hon finns alltid vid min sida, och jag vid hennes, vi går hand i hand livet genom.. <3

Mattias - Min lillebror, ja vad ska man säga jag kanske är den typiska storasyrran som är över beskyddande, kanske lite för mycket ibland, men ingen är dum mot min bror, och så har de varit enda sen han var liten retade någon han så var jag där och tog hand om dom. Vi bråkade ganska mycket förut  men nu så "skojj" bråkar vi bara, (oftast) Han ställer upp för mig om jag skulle behöva hjälp (klarar mig själv) men han kan ringa mig vilken tid han vill om de är någonting, han blir ganska leds på mig när jag frågar om någon är elak mot han men man vet aldrig ny skola och allt man måste vara på sin vakt! Kommer alltid att finns vid hans sida, ingen jävlas med mina syskon! <3


Linn - Ja vad ska man säga, min älskade lillasyster som börjar bli stor för mig springer hon ännu i blöja och kommer alltid att göra de, hon är en ängel med sitt blonda hår och korkskruvarna, hon gör ingen illa hon försöker vara vän med alla, är någon elak mot henne så tar hon de med en nypa salt och skiter i de fast man ser att hon blir ledsen och tar åt sig! nää ingen är elak mot min älskade lillasyster, Vi brukar alltid bråka när vi spelar spel, för att jag fuskar och då blir hon arg eller att jag blir en sån dålig förlorare, allt för min syster <3




Linn och jag

Zandra och jag

Mattias

Kommentarer
Postat av: anneli

Snacka om att matte har blivit superlång ;O

Helt sjukt ^^

2011-01-27 @ 16:51:53
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0