DAG 7

Min bästa vän!

Ja, min bästa vän heter Eelin  lönnqvist och bor i morjärv, vi har kännt varandra i 3 år nu och sen första dagn så kunde vi vara oss själva, det var bara en slump att vi träffades typ för hon skulle ha fest när hon  fyllde år och då blev jag bjuden genom mikaela. henne kan jag vara mig helt själv med, vi är ganska lika men ändå så olika, vi kan prata med varandra om allt mellan himmel och jord, de kan ta dagar att vi inte praatar med varandra men när vi pratar så är de som att vi gjorde de i "går" vi kan ta promenader och prata de är aldrig en tust sekund när vi är med varandra om de inte är om vi sover, vi har en kompis tattuering, ett hjärta bakom örat hon på höger och jag på vänster.. jag vet att jag kan ringa henne vilken tid på dygnet som hellst och jag vet att de alltid finns en tröstande han hos henne kan alltid gråta och skratta vid hennes sida, du är bääst gumman <3



Jag och Eelin

Sen har jag många andra bra vänner med de säger jag ju inte, ni vet vilka ni är ! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0