DAG 8

Ett ögonblick

Ja, vad ska man skriva om detta då? jag har ju så många ögonblickar jag tycker om..
ett ögonblick var ju när Thindra föddes min syster dotter, jag var på jobbet och fick ett sms att hon hade kommi, jag var på himla dåligt humör innan, men sen när zandra då skicka bilden blev jag så glad att jag inte kunde sluta kolla på bilden och jag kunde inte sluta le. Det känndes konstigt först att säga å jag har blivit moster, tyckte  att de lät så himla gammalt men nu älskar jag att bli kallad moster längtar riktigt till hon kan säga att "moster zari är bäst i hela världen" för de ska jag lära henne att säga!


Ja där fick ni ett ögonblick!

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 6månader

Naw, vad gulligt! :) Vårat hjärta!! :) Du skulle ha lagt upp en bild på henne när du skrvit detta! :)

2011-01-14 @ 22:25:52
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0