DAG 9

Min tro

Ja detta handla om min tro, alltså okej jag ju döpt osvosv, men jag tror inte på "Gud" vill inte riktigt tro på att han skapade en människa ur benet eller hur fan de nu var är inte så insatt.. men nått tror jag på, kanske ska komma fram till de nu?

Ja, jag tror att man blir någonting efter livet, kanske en ny männsika, ett djur en överbevakare vad som helst har man inte gjort klart de man vill på jorden och har mycket mer kvar så finns man kvar.. man kanske går och hämnas på någon kanske fixar till någonting, hjälper personer ur saker eller gör de lite lättare fall dom förtjänar de.. någonting sånt kanske, inte att man kommer till himlen nu om man varit snäll och helvetet om man varit dum..



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0