Föreläsare..

De är nog ngt jag ska bli fatta intressant och kul, att föreläsa om saker, jag kan ju då föreläsa om en sak som skulle vara ngt jag vet väldigt mycket om kan jag ju säga! jag och rebecca satt och prata om de på skolan idag, att fan avd kul att testa och bara hålla på med det, eller som typ att dom kan ringa mig om dom vill veta mer osvosv.. fatta kul, att andra människor ska tappa hakan om jag skulle engång stå upp för en helgrupp och inte svimma eller vara på väg att göra de, jag tror många skulle vara chockade fall dom såg och hörde! för jag har fått höra många gånger att jag inte kan ngt så nä nu jävlar ska jag visa er! Jag är inte den som ger upp om man säger så, så nu ska jag nog ta mig ett jobb utomlands eller först ska jag nog vara en föreläsare och sen tar jag pengarna och sticker iväg och jobbar utomlands åhh.. Alltså jag får bara mer och mer drömmar, alltså hur ska jag hinna med allt? hur fan ska jag hinna skaffa mig barn och familj med allt som jag vill göra? ojoj de blir krisit detta.. haha

Japp, föreläsare ska jag bli punkt slut!


Tror ni jag skulle passa som de då kanske?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0