God morgon.

Ligger nu i sängen för att ligga och känna efter hur de känns i kroppen, kroppen känns väl bra hitentills, men halsen är då fan bort, tur att bea ringde i går och  sa att vi inte hade den första lektionen, men ska inte på gympan som är lektion nr 2 och jag måste gå till skolan ändå idag för jag kan inte sjukanmäla mig för jag ska på min engelska fall jag orkar vill säga, ska känna nu ett tag, och sen hopp i duschen
har som sagt inte kunnat äta någonting och när jag försöker äta ngt så går de inte ner de växer fast i käften typ.. så jag far väl vid lunch och hoppas på att de är mat man kan få ner, men sån tur har väl inte jag!!! men men så kan de ju då med vara !

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0