KAN FÖRSIKTIGT SÄGA

att jag faktiskt  saknar skolan lite nu, har legat helt ensam i min säng och soffa nu sen i söndag och känner mig riktigt rast lös, ont i hela kroppen kan inte prata för rösten funkar inte, sover inte bra om nätterna, vaknar kl 7 på morgonen somnar om till 9 sen är jag vaken till 12 och då kanske jag somnar om, vid 4 somnar jag om igen till 8 och sen mitt i natten sover jag 1-2 timmar innan jag vaknar igen,känner att jag behöver lite struktur i mitt liv igen så de är bra fall jag börjar skolan går upp 7 kommer hem kring 3 halv 4 och somnar på kvällen.. HATAR ATT VARA SJUK, jag har ingenting att kolla på heller för allt känns bara som  att de är så jävla dåligt kollar kanske 10 min sen slår jag av den och kollar upp i taket..




Trodde inte kompisar visade såna saker åt varandra, speciellt när hon/han vet hur de ligger till, ligger bara och tänker på det nu.. trodde att jag betydde mer..



min rygg värker, jag saknar dig, allt känns hopplöst!

Detta inlägg blev lite deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Bea

Fan va tråkigt de är här på när du är sjuk, längtar tills du blir frisk men smitta inte ner mej bara ;)

2011-01-19 @ 10:21:11
URL: http://beatricegh.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0