Känslor!

Sitter nu hemma i lägenheten har just sätt på solsidan och nu är time out och skriker på tv men känner att jag orkar verkligen inte gå upp sitter så jäkla skönt men måste väl sänka tvn..
Jag har sovit hos Rebecca i natt men for hem tidigt faktiskt var på så dåligt humör så jag kände att de är lika att jag åker hem för att de inte ska gå ut över alla, och då började jag städa så nu är de fan fint  hära, men måste köpa mig en ny dammsugare den gick typ sönder idag, den sluta suga eller den suger men inte så att ngt fastnar de ramlar typ ut igen så.. mamma jag måste ha en ny


satt i soffan förut och messade med en person, och de bara brast, fan börjar bara grina sen fattar jag inte varför, inte var de för att de var Sofias änglar eller vad de heter men de var med jäkligt sorligt så jag börja grina över det med... hmm.. kanske en känslig dag idag..  och jag har fixat tippar på naglarna men de är inte så långa..

Men just ny känner jag mig glad, så glad att jag inte kan sluta le, jag sitter och ser på bilderna, smsen och allt.. åh du är väl bara för söt! <3

Undra fall man orkar ligga vaken till wallander  börjar?
Vi låg och såg på dum och dummare igår hemma hos johan, fan vilken bra barnfilm shiit jag typ höll på att börja gråta (som vanligt i barn filmer) men alltså ingenting slår lejon kungen, allvarligt de finns ingen bättre film än den, lipar ännu som ett litet barn när jag ser den, i flera olika scener med, ne de är en hemsk film fattar inte hur man kan kalla de för barn film men, aa älskar den filmen, och kommer alltid att göra de!





Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0