Löshår forts..

Ja, igår satte jag löshår på rebecca, och ska jag vara seriös och säga någonting bra om mig själv? för att de var första gången så var de bra! jag blev skit nöjd, fast vi är inte riktigt klara  så vi ska fortsätta här på en stund när vi vaknat till liv.. vi höll väl på i ca 3h i går,för de är såna där ringar som man måste klämma fast, men jag fick in en teknik med engång så de var ju helt ok, men känner att ryggen tar jävla skada av de men ska hon vara fin får vi båda lida pin.. Bild kommer senare idag på henne, FAN HON ÄR SNYGG I LÅNGT HÅR! =)


Kanske ska ta och äta min frukost nu den står och väntar på mig, en macka och gröt, visst är jag duktig som äter en stadig frukost?

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 6månader <3

Hur mycket kostade sånt löshår? är också sugen på att sätta löshår med såna där ringar!

2011-01-22 @ 13:19:39
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: Johanna

3 timmar och du är inte färdig? SHIIIT? Första gången jag satte fast microringar så tog de 2 timmar typ.. 2 och en halv på mig själv :D Då går de inte fort fram för dig ;P

2011-01-22 @ 14:59:30

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0