SJUKLING

Ja, jag ligger i sängen och tycker jätte synd om mig.. tänkte berätta lite om mina sjuka dagar..
ja jag har varit sjuk sen i söndags seriöst jag var nästan döende eller känns som att jag är på väg att dö, har bara sovit druckigt té och ätit panodil! Känner mig inte bättre någonstans ligger då bara och svettas och fryser andra stunden inget kul alls.
Mommo var just hit med  massa citron té och lite mer panodil.. är de ok att vara så hära sjuk? tror fan inte det, jaja, men seriöst jag ska nog läägga mig och sova en liten stund till..
har inte ätit sen söndags, eller jo en halv korv igår men, bra sätt att gå ner i vikt iaf när man är så hära sjuk haha

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0